صفحه اصلی / وبلاگ / اخبار اتاق اصناف ایران

سومین نشست کمیسیون تخصصی لوازم یدکی اتاق اصناف ایران برگزار شد

سومین نشست کمیسیون تخصصی لوازم یدکی اتاق اصناف ایران برگزار شد

موضوع تامین و تخصیص ارز به حوزه لوازم یدکی خودرو در سومین جلسه کمیسیون تخصصی لوازم یدکی اتاق اصناف ایران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران سومین نشست کمیسیون تخصصی اتاق اصناف ایران چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور سید احمد حسینی، رئیس و محمدرضا ملاکی و امیرحسین صیرفی به عنوان اعضای این کمیسیون تخصصی و همچنین احسان سقایی، معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی، بهنام نیک‌منش، معاونت بازرسی و نظارت، محمدرضا صوفی، دستیار ویژه رئیس اتاق اصناف ایران و خدیجه ترکمان مدیر امور کمیسیون‌ها با محوریت چگونگی تخصیص ارز به فعالان حوزه لوازم یدکی، بررسی موانع بر سر راه جهش تولید و میزان سود قانونی فروش لوازم یدکی در عمده فروشی‌ها و خرده فروشی‌ها برگزار شد.

سید احمد حسینی رئیس کمیسیون تخصصی لوازم یدکی اتاق اصناف ایران در بخشی از سخنان خود، با اشاره به افزایش تعرفه‌های گمرک از ۵۱ به ۵۵ درصد این موضوع را باعث افزایش قیمت تمام شده کالا و چالشی بزرگ برای صنف لوازم یدکی عنوان کرد.

ایشان همچنین با اشاره به سهم ۸۰ درصدی حوزه لوازم یدکی در خدمات پس از فروش و داشتن سهم عمده‌ای از واردات کالا، بر لزوم اندیشیدن تمهیدات لازم درجهت رفع موانع تولید در این حوزه با توجه به شعار سال تاکید کرد.

(به گزارش اتاق اصناف ایران)