صفحه اصلی / وبلاگ / تالارتوزیع

تعطیلی مشاغل

‍ 

قاسم نوده فراهانی: تعطیلی صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در تهران/ صنوف گروه شغلی ۱ مجاز به فعالیت هستند


 

?رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به وضعیت قرمز تهران و ابلاغ استاندار از تعطیلی فعالیت صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته و ادامه فعالیت صنوف گروه شغلی ۱ در تهران خبر داد.


 

?قاسم نوده فراهانی در مورد محدودیت صنوف مختلف در تهران گفت:‌  بنابر ابلاغ استاندار تهران، مشاغل ضروری همچون دستگاه‌های خدمت‌رسان، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مشاغلی که مایحتاج مردم را فراهم می‌کنند باید فعالیت کنند؛ اما فعالیت پاساژها، تالارها، مراکز آموزشی، سینماها، مراکز ورزشی و حتی برگزاری مراسم مذهبی جزو فعالیت‌هایی است که در شهرهای قرمز باید متوقف شوند.

 

?رئیس اتاق اصناف تهران با تأکید بر اینکه فعالیت صنوف گروه‌ شغلی ۱ در تهران ادامه دارد و صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند بود، خاطرنشان کرد: از صنوف گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ مشمول محدودیت‌ها و تعطیلی ها درخواست داریم نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام نمایند و برای دو هفته فعالیت‌های خود را متوقف کنند.

 

?نوده فراهانی در پایان تاکید کرد: بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، وزارت بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر اجرای مصوبات ابلاغی نظارت خواهند نمود و در صورت مشاهده تخلف واحد صنفی به مدت دو هفته پلمب خواهد شد.

? @otaghasnafteh

مشروح خبر:

?http://www.otaghasnaftehran.ir/ShowContent/92557