صفحه اصلی / وبلاگ / اخبار اتاق اصناف تهران

کیف پول های مورد تایید اتحادیه

رئیس اتحادیه توليدکنندگان و تعميرکاران تجهيزات الکترونيکی و حفاظتی تهران گفت: متاسفانه کيف پول های ديجيتال خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود توسط هکرهای خارجی کنترل می گردد؛ اما به دليل ناآگاهی، افراد اين کيف پول ها را خريداري مي کنند و نهايتاً تمامی حساب هاي شان هک و سرقت قرار مي شود. اما کيف های پول داخلی که مورد تایید اتحادیه است بسيار معتبر می باشد.     

صادق فیض آبادی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران تجهيزات الکترونيکی و حفاظتی تهران بيان کرد: تا کنون موفقيت های زيادی در حوزه دانش بنیان ها در تولیدات تجهیزات الکترونیک داشته ايم که می توان به توليد انواع دوربین های مدار بسته با کمک علوم دانش بنیان که جزو صنایع های تک به شمار می آید اشاره کرد. همچنين در توليد ارزهای ديجيتالی شرکتی را داريم که در حال توليد کيف پول ديجيتال است.

وی در خصوص فعاليت اتحادیه مذکور در حوزه دانش بنیان ها در ادامه تاکید کرد: ذات صنف و کسب و کار اين اتحاديه باعث شده در زمينه دانش بنيان ها فعال باشد. بدين شرح که کارگروهایی با مبناي IOT -دانش بنیان- توليد و... را تاسيس کردیم که علاوه بر کارگروه ها، رسته های مصوب هستند.IOT به معنای اينترنت اشياء است. ۲۲ میلیارد دستگاه پیش بینی می شود از طریق اينترنت اشياء کنترل بشود که پايه آن IOT می باشد.

رئيس اتحاديه توليدکنندگان و تعميرکاران تجهيزات الکترونيکی و حفاظتی تهران بيان داشت: صنايع الکترونيک بيس و پايه بسياری از صنايع در دنياست. بيش از ۶۵ تا ۷۰ درصد از اعضای اين اتحاديه دارای تحصيلات آکادميک و دانشگاهی مرتبط هستند؛ ضمن اينکه صنعت الکترونيک و ارتباط آن با تمامی صنايع و صنوف از اين دست بسيار مشهود است. از آنجايی که از علوم مهم و به روز در دنياي امروز هوش مصنوعی است که شرکت های IOT و دانش بنيان وابسته به الکترونيک هستند، با وجود بيش از ۲۵ شرکت دانش بنيان در اين اتحاديه جزو بيشترين اتحاديه هایی هستيم که به اين شرکت ها جواز داده ايم. همچنين با ابلاغ بخشنامه ای مبني بر امکان ايجاد شرکت هاي دانش بنيان در ساختمان های غير تجاری و اداری، شرايط بهتری برای تاسيس اين شرکت ها فراهم گرديد.

فيض آبادی تصريح کرد: پيش بینی های لازم برای اينکه با اين صنعت رو به رشد همگام باشيم بايد می شد و دلايلي که در کسب و کارهاي نوين در دنيا عقب مانده ايم بايد بررسی شود. البته که در کشور هيچ برنامه اي نداشته و نداريم؛ هر چند اتحاديه تجهيزات الکترونيک تمامی پيش بينب های لازم را انجام داد از جمله تعبيه اپليکيشن "اصناف کار" در سال ۱۳۹۵ برای اينکه بتواند تمامی اطلاعات ۱۳۴ اتحاديه اتاق تهران را در تمامی رسته ها و تقسيم بندي ها خاص در خود داشته و بارگذاری کند. با توجه به اينکه اصناف در بين مردم از جايگاه ويژه ای برخوردارند و اعتماد مردم را به طور کامل طی سال هاي زياد حفظ کرده اند اين برنامه ريزی و اپليکيشن با تمام دقتی که داشت، متاسفانه در اتاق اصناف عملياتی نشد.

وي با اشاره به طراحی پلت فرمي با قابليت محتوايی بسيار بالا تاکيد کرد: اتحاديه تجهيزات الکترونيک تهران با همکاري مگفا (مرکز گسترش فن آوري اطلاعات ايران وابسته به سازمان صمت ) به طراحی پلت فرم پرکاربرد و تخصصی پرداخته که فعاليت های انفورماتيک مهمی را انجام خواهد داد و بيشترين سامانه هاي اصناف مربوط به آن را دارد؛ مضاف بر آنکه تمامي تخصص های اتحاديه ها در آن جمع آوري مي شود.

 

 

 

منبع: پایگاه خبری اتاق اصناف تهران