صفحه اصلی / وبلاگ / اخبار اتاق اصناف تهران

برگزاری انتخابات اتاق اصناف

دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور از برگزاری انتخابات اتاق های اصناف کشور بدون هيچ تاخيری در ۲۸ شهریور ماه خبر داد و گفت: اين انتخابات با مشارکت ۹۴ درصدی اعضاء برگزار شد.    

غلامعلی مهدوی، دبير هیئت عالي نظارت بر سازمان هاي صنفی کشور با بیان اينکه به دليل شيوع بيماری کرونا برگزاري انتخابات اتحادیه هاي صنفی به تعويق افتاده بود گفت: از ابتداي امسال تا پايان شهريور بتدريج ۱۴۱۵ انتخابات اصناف برگزار و اعضای آن معرفي شدند.
وي افزود: پس از برگزاری انتخابات اتحاديه های صنفی نيز در تاريخ ۲۸ شهريور، هم زمان و به صورت هماهنگ و بدون هيچ تاخيری انتخابات اتاق های اصناف کشور نيز در ۲۲۲ شهرستان برگزار شد که در اين انتخابات ۹۴ درصد اعضاء مشارکت داشتند.
مهدوی گفت: طی دو سال گذشته ۸۳ شهرستان انتخابات اتاق های اصناف را برگزار کرده بودند که پس از پايان دوره چهار ساله، انتخابات آن ها نيز برگزار خواهد شد.
دبير هيئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با تاکيد بر اينکه پيگيری های مجدانه مقام عالی وزارت که رياست هيئت عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور را نيز بر عهده دارد باعث شد انتخابات در موعد مقرر و بدون تاخير برگزار شود افزود: قرار است ماه آينده نيز انتخابات اعضای اجلاس اتاق اصناف ايران برگزار شود که در همين راستا اعضا موظف شده اند تا نماينده خود را معرفی کنند تا در آن انتخابات از مجموع اعضای اتاق های صنفی سراسر کشور، حدود ۱۵۰ نفر به عنوان اعضای اجلاس اتاق اصناف ايران معرفی شوند.
وي در پايان با اشاره به اينکه دوره برگزاری اين انتخابات هر چهار سال يک بار است گفت: اين انتخابات بدون هيچ حاشيه ای و کاملا موفق و بر اساس پيش بينی ها برگزار شد

 

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی راه دانا