صفحه اصلی / وبلاگ / اخبار اتاق اصناف ایران

پیام مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران به مناسبت آغاز به کار ترکیب جدید هیات رئیسه

پیام مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران به مناسبت آغاز به کار ترکیب جدید هیات رئیسه 

یگانه معبودد هستی را سپاس که لطف بیکرانش شامل شد و مسئولیت خطیر خدمت گذاری به جامعه عزیز و زحمت کش اصناف و بازار را بر ما ارزانی داشت.

اینک که با تصمیم و اراده همراهان عزیز در هیات رئیسه محترم اتاق اصناف ایران، مسئولیت ریاست این اتاق بر دوش اینجانب قرار گرفت، قدردان  و منت دار تمام عزیزانی هستم که در این راه یاری نمودند و دشواری های این مسیر را بر ما هموار ساختند.

شایسته است از هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و به طور ویژه از زحمات بی دریغ و مساعی ارزشمند برادر بزرگوار جناب آقای طاهر محمدی در دوران مسئولیت در کسوت ریاست اتاق اصناف ایران تشکر و قدردانی داشته باشم.

ترکیب جدید هیات رئیسه اتاق اصناف ایران به مدد الهی، پر انگیزه و پر توان، تمام تلاش و همت خود را به کار خواهد بست تا در جهت احقاق حقوق و ایجاد رضایت مندی هر چه بیشترجامعه اصناف کشور، پاسخگوی حسن اعتماد نمایندگان محترم باشد.

همراهی ارزشمند تمامی نمایندگان اصناف سراسر کشور و بهره گیری از نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقاداتشان، سرمایه اجتماعی کم نظیری در جهت اعتلا و پیشرفت اهداف و سیاست های کلان اتاق اصناف ایران خواهد بود. بنابراین دستان توانمند و اندیشه های متعالی شما را به حضور خواهم طلبید و پیشاپیش از همراهی مسئولانه و مشارکت دلسوزانه نمایندگان محترم در پیشبرد این اهداف عالی تشکر می کنم.

بدون تردید روزهای خوب و سازنده ای پیش روی جامعه بزرگوار اصناف و بازاریان کشور است که ان شاءالله بزودی رقم خواهد خورد. همواره در مسیر تعالی و پیشرفت به ویژه در عرصه تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند و مستدام باشید.

"اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا..."

مجتبی صفایی

رئیس اتاق اصناف ایران