صفحه اصلی / وبلاگ / حوزه مالیات

میز خدمت مالیاتی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی

به همت اتاق اصناف تهران و سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد؛

میز خدمت مالیاتی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی 

 

صبح روز چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402 مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران میزبان حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران، محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی تهران، گروهی از معاونان، مدیران کل و مسئولان تصمیم گیر سازمان امور مالیاتی ، هیات امنا بازار بزرگ تهران و جمع کثیری از فعالان صنفی شاغل در محدوده بازار بزرگ تهران بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران با هماهنگی اتاق اصناف تهران و به مناسبت آغاز دهه مبارکه فجر، رئیس سازمان امور مالیاتی با حضور در مسجد امام خمینی ( ره) بازار تهران در میز خدمت مالیاتی شرکت کرد.

در این میز خدمت که حمیدرضا رستگار رئیس اتاق اصناف تهران نیز در آن حضور داشت، جمع کثیری از فعالان صنفی با حضور در صحن مسجد امام خمینی (ره) نسبت به طرح مشکلات مالیاتی خود اقدام کرده و با طرح این قبیل موضوعات رفع آن ها از سوی مسئولان ذیزبط در سازمان امور مالیاتی را خواستار شدند.

گفتنی است پیش از این نیز میز خدمت مالیاتی در اتحادیه های مختلف برگزار شده و مسئولان مربوطه با حضور در این میزهای خدمت نسبت به رفع دغدغه ها و مشکلات عدیده اصناف در این حوزه اقدام کرده بودند. بنابر اعلام اتاق اصناف تهران، این میزهای خدمت کماکان در اتحادیه های مختلف برگزار خواهد شد و فعالان صنفی تهران به عنوان مودیان مالیاتی می توانند با حضور در این میزهای خدمت  نسبت به رفع مشکلات و ایجاد عدالت مالیاتی اقدامات لازم را به انجام برسانند.