مطالب وبلاگ

الزام دریافت شناسه یکتا کسب و کارها تا 15 اردیبهشت ماه

کسب و کارها تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه ملزم به دریافت شناسه یکتا می باشند.هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل مجوزهای کسب‌وکار اعلام کرد؛ تمامی کسب‌وکارها باید حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ شناسه یکتا دریافت کنند و..

درخواست ارائه مجوز کاغذی از سوی مامور دولتی جرم است

رئیس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد : درخواست ارائه مجوز کاغذی از سوی مامور دولتی جرم است / برخورد قانونی با متخلفان رئیس مرکز بهبود کسب و کار وزارت اقتصاد با اشاره به غیر قانونی بودن ارائه مجوزها..

چگونه مجوز جدید کسب و کار بگیریم؟

چگونه مجوز جدید کسب و کار بگیریم ؟مطابق قانون از ابتدای سال 1401 مجوز کسب و کار صرفا یک فایل الکترونیکی حاوی شناسه یکتا است و مجوزهای سنتی و کاغذی به تدریج تا پایان سال 1402 باید از چرخه اعتبار خارج ..

حداکثر هزینه 6 میلیون تومانی برای تعویض کارت خوانهای قدیمی با اندرویدی

سخنگوی سازمان امور مالیاتی : حداکثر هرینه 6 میلیون تومانی برای تعویض کارت خوانهای قدیمی با اندرویدیسخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت : در راستای پیاده سازی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان..

پروانه های کسب کاغذی از سال آینده بی اعتبار می شوند

بر اساس قانون، از ابتدای سال آینده، پروانه های کاغذی برای دریافت خدمات دولتی و بانکی بی اعتبار خواهند بود و کسبه و فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند.مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در اطلاعیه ..

از ابتدای اسفندماه؛ تمدید مجوزها هم از درگاه ملی مجوزها انجام خواهد شد

از ابتدای اسفندماه، تمدید مجوزها هم از درگاه ملی مجوزها انجام خواهد شد.اتاق اصناف ایران به اطلاع عموم واحدهای صنفی و اتحادیه ها می رساند:بنابر بخشنامه دبیرخانه هیات مقررات زدایی و بهبود کسب وکار، شرا..

تبدیل هفت هزار و دویست مجوز صنفی قدیمی به شناسه یکتا

تبدیل هفت هزار و دویست مجوز صنفی قدیمی به شناسه یکتاطبق اعلام وزارت اقتصاد، حدود 7200 مجوز صنفی کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران به نقل از ایسنا، بر اساس..

معرفی روسای 11 اتحادیه صنفی مختلف از صدور مجوزهای برخط به دادگاه

روسای 11 اتحادیه صنفی تهران به دلیل تخلف در صدور پروانه کسب  به دادگاه معرفی شدند.به گزارش شادا، مهمترین تخلفات صورت گرفته توسط این 11 اتحادیه صنفی، صدور پروانه کسب خارج از دادگاه ملی مجوزها، مطالبه ..

1

2