مطالب وبلاگ

چه کسانی مشمول صدور صورتحساب الکترونیکی هستند؟

معاون پژوهش سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه چه کسانی مشمول صدور صورتحساب الکترونیکی هستند گفت : فروشندگان خدمات و کالاهای تک نرخ و همچنین کسانی که سقف 18 میلیارد تومان فروش داشته و از صدور..

تیم فوتسال صنف ابزار فروشان تهران / شروع مسابقات فجر اصناف

تیم فوتسال صنف ابزار تشکیل و در نخستین دیدار خود به مصاف تیم صنف تجهیزات مخابراتی رفت. تیم فوتسال اتحادیه ابزارفروشان توانست در این دیدار  با نتیجه 7 بر 0 رقیب خود را شکست دهد.بازیکنان و کادر فنی تیم..

آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فجر اصناف برگزار شد

آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال فجر اصناف برگزار شد صبح روز پنج شنبه سوم اسفندماه 1402 سالن ورزشی شهید رودکی میزبان نایب رئیس و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران، جمعی از روسای اتحادیه های صنفی، ورزشکاران..

برگزاری مسابقات ورزشی در اتاق اصناف ایران

با هدف ترویج فرهنگ ورزش و حفظ سلامت انجام شد؛ برگزاری مسابقات ورزشی در اتاق اصناف ایرانواحد فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف ایران، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ ورزش و حف..

بارمان توسن فاتح جام باشگاه های آسیا شد / شهرداری ورامین روی سکوی نایب قهرمانی

پرونده چهار رویداد رسمی فدراسیون جهانی در تهران با برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا و قهرمانی تیم تکواندو «بارمان توسن» در خانه تکواندو بسته شد.به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراس..

نشست صمیمانه رئیس مجلس شورای اسلامی با اتاق اصناف تهران و جمعی از اصناف

با هدف شناخت بیشتر رئیس مجلس از مطالبات اصناف برگزار شد؛نشست صمیمانه رئیس مجلس شورای اسلامی با اتاق اصناف تهران و جمعی از اصناف، بازاریان و اتحادیه های صنفی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ا..

تامین مالی هوشمند باید تبدیل به یک فرهنگ شود

وزیر اقتصاد در رونمایی از سه ابزار تامین مالی بانک تجارت؛ تامین مالی هوشمند باید تبدیل به یک فرهنگ شودمراسم رونمایی از سه ابزار تامین مالی بانک تجارت، عصر دیروز و با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر امور..

چگونه مجوز جدید کسب و کار بگیریم؟

چگونه مجوز جدید کسب و کار بگیریم ؟مطابق قانون از ابتدای سال 1401 مجوز کسب و کار صرفا یک فایل الکترونیکی حاوی شناسه یکتا است و مجوزهای سنتی و کاغذی به تدریج تا پایان سال 1402 باید از چرخه اعتبار خارج ..

1

2

3

4

5