مطالب وبلاگ

جلوگیری از اقدامات اجرایی مالیاتی تا تعیین تکلیف پرونده مودیان

محمد هادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی در ابلاغیه ای به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد که از اقدامات اجرایی تا زمان تعیین تکلیف و صدور رای قطعی هیات حل اختلاف مالیاتی، در صورت ع..

جزئیات تسهیل قانونی جدید برای برخی اصناف

افرادی که کالاهایی با نرخ یکسان مالیات ارزش افزوده می فروشند می توانند از امکان استفاده از رسید دستگاه کارتخوان خود به عنوان صورتحساب نوع سه بهره مند شوند.صورتحساب های الکترونیکی دارای تقسیم بندی های..

قانون اصلاح ماده یک قانون تسهیل تکالیف مودیان ابلاغ شد

رئیس مجلس شورای اسلامی، قانون اصلاح ماده یک قانون تسهیل تکالیف مودیان را ابلاغ کرد که بر اساس آن همه مودیان اعم از حقیقی و حقوقی ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی از یکم دی 1402 شدند.محمد باقر قالیباف..

100 درصد جرایم مالیاتی تا پایان بهمن ماه بخشوده می شود

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور: 100 در صد جرایم مالیاتی تا پایان بهمن ماه بخشوده می شود. استقرار میز خدمت و تقویت حضور میدانی برای رفع مشکلات اصناف و اتحادیه هارئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، از ..

میز خدمت مالیاتی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی

به همت اتاق اصناف تهران و سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد؛میز خدمت مالیاتی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی  صبح روز چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402 مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران میزبان حمیدرضا رستگا..

اجاره کارت خوان برای فرار مالیاتی تخلف و جرم محسوب می شود

رئیس اداره امور مالیاتی کاشمر : اجاره کارت خوان برای فرار مالیاتی تخلف و جرم محسوب می شود.رئیس اداره امور مالیاتی کاشمر عنوان کرد: برحی صنوف که به جای استفاده از دستگاه پز مبالغ را کارت به کارت کرده ..

رئیس سازمان مالیاتی کشور در بازار تهران حضور یافت

در راستای رویکرد تعاملی  و تعامل نزدیک با اتحادیه ها و اصناف با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی ، میز خدمت مالیاتی  برای کسبه و تجار صنف نوشت افزار با حضور سه هزار عضو در مسجد امام (ره) بازار تهران برگ..

نکات مالیاتی

نکات مالیاتی✅ نکات مالیاتی که لازم است بدانیم...  ◽️تخصیص شماره اقتصادی جدید به فعالان اقتصادی  ?سازمان امور مالیاتی در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و با توجه به ضرورت تخصیص و بهره..

1

2